page-header

Column Full Width

تمرینات مناسب اِم اِس

ورزش و فعالیت بدنی برای سلامتی و تندرستی شما مهم است. اگر مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس (اِم اِس) هستید، وضعیتی که در آن سیستم ایمنی به غلاف محافظی که رشته‌های عصبی را می‌پوشاند حمله می‌کند …

تنقلات آخر شب

دلایل زیادی وجود دارد که افراد بعد از شام نیز تمایل به خوردن غذا دارند. کسالت، استرس، هوس یا گرسنگی فیزیکی برخی از این عوامل هستند. اما آیا باید بعد از شام غذا بخورید، آیا خوردن آن خوب …

اهمیت تمرینات کششی

تنها عضله سازی و رسیدن به تناسب اندام کافی نیست. شما باید به انعطاف پذیری عضلاتتان نیز فکر کنید. ممکن است فکر کنید حرکات کششی فقط توسط دونده‌ها یا ژیمناست‌ها انجام می‌شود. اما همه ما …

کوکی پروتئینی

بلغور جو دوسر در کنار کوکی کره‌ای ترکیب فوق العاده‌ خوش طعمی را بوجود آورده‌اند. از این کوکی‌های خوشمزه به عنوان میان وعده در کنار چای یا قهوه و حتی وعده قبل تمرین می‌توانید استفاده کنید.

غذاهای مناسب دیابت

هیچ شکی نیست که یک یخچال پر شده از غذاهای متناسب با شرایط رژیمی شما باعث می‌شود سالم‌تر غذا بخورید. اما اگر مبتلا به دیابت هستید چه چیزهایی را باید در دسترس داشته باشید؟ ادامه مطلب را بخوانید.

۷ تمرین تستوسترون ساز

برای مردان، تستوسترون حکم اساسی‌ترین هورمون را دارد. تستوسترون چیزی است که ما را از پسر به مرد تبدیل می‌کند و غالباً به عنوان “هورمون جنسی مردانه” شناخته می‌شود و نقشی حیاتی در بدن ایفا می‌کند.

کربوهیدرات‌ها

کربوهیدرات‌ها (فیبر، نشاسته و قندها) مواد غذایی ضروری هستند که بدن شما آن‌ها را به گلوکز تبدیل می‌کند تا انرژی لازم برای عملکرد را به شما بدهند. کربوهیدرات‌های پیچیده موجود در میوه‌ها …

اشتباهات رایج در دوره لاغری

کاهش وزن برای برخی افراد می‌تواند چالش برانگیز باشد. در این مقاله اشتباهات رایجی که افراد هنگام کاهش وزن مرتکب می‌شوند را بازگو کردیم تا شما آن‌ها را در مسیر رسیدن به تناسب اندام تکرار نکنید.

پرس سینه‌ای قوی‌تر

فارغ از اینکه چقدر تجربه وزنه زدن دارید، مدام باید در حال بررسی اصول ابتدایی و اصلی باشید، بخصوص در مورد حرکتی مثل پرس سینه هالتر که یکی از اصلی‌ترین تمرینات بالاتنه جهت افزایش قدرت و سایز می‌باشد.

انواع نشر جانب دمبل

وقتی صحبت از اندامی “چارشونه” می‌شود اولین تصویری که در ذهنتان شکل می‌گیرد بدنی است با شانه‌هایی پهن و گرد. سرشانه‌های گرد به شما کمک می‌کنند در هر لباسی خوش فرم به نظر بیایید.